МЕНЮ
вул. Зоологічна 3, корп. 3
098 404 7227 (Viber / WhatsApp)

Графік роботи: Пн. - Пт. з 8:30 до 16:30
Ліцензія МОЗ України №2003 від 21.09.2021 року
Перетелефонуємо,
у зручний для Вас час!
Або зателефонуйте Ви нам:
+38 098 404 72 27 Viber / WhatsApp
Unitron

Про Unitron

"У компанії Unitron ми докладаємо всіх зусиль, щоб можливість чути була доступна кожному, хто має втрату слуху." Ян Метцдорф, президент Unitron 2011 - 2016 р.

Unitron Hearing Ltd - одна з найбільших компаній, що представляють сьогодні на світовому ринку сучасні цифрові слухові апарати з інноваційними технологіями та функціями, які дозволяють чути краще. Починаючи з заснування в 1964 році, компанія Unitron зарекомендувала себе як одна з найбільш швидко зростаючих і успішних виробників слухових апаратів у світі. Кожна нова лінійка слухових апаратів від компанії Unitron - це бездоганна якість, передові технологічні розробки і більше ніж 50-річний досвід роботи в сфері слухопротезування.
Виробничий центр групи компаній Sonova в Штефі (Швейцарія)
Центр компетенцій, де інженери та розробники втілюють у життя найсміливіші ідеї. Ласкаво просимо до Сонова!
Unitron разом зі світовими брендами Phonak , Hansaton, Advanced Bionics і AudioNova входить до складу групи компаній Sonova.
Sonova Holding AG - міжнародно-активна група компаній зі штаб-квартирою в Stäfa, що спеціалізуються на рішенях для кращого слуху. Зараз Sonova займає місце одного з найбільших постачальників у світі, які виробляють слухові апарати, кохлеарні імпланти та рішення для бездротового зв'язку.
Sonova Group та її бренди займають 24% світового ринку слухових апаратів з продажу.
Заснована в 1964 році
Unitron - це міжнародна компанія, яка вже більше 50 років працює на світовому ринку і співпрацює з провідними науковими інститутами і фахівцями, які займаються дослідженнями в області слуху
Входить до групи компаній Sonova
Unitron є частиною групи компаній Sonova з більш ніж співробітниками 14 000 співробітниками, доходом 356 млн франків та науково-дослідних, конструкторських і проектних робіт на 137 млн франків
Канадська якість
Unitron є канадським виробником слухових апаратів з контролем якості згідно розроблених стандартів
Світова штаб-квартира в канадському регіоні Ватерлоо
Світові розробки технологій слухових апаратів засновані на передових дослідженнях в області слуху здійснюються в регіоні Ватерлоо (Канада), відомому своїми провідними науковими інститутами
100+ співробітників в центрі розробки в Кітченері
Понад 100 фахівців з аудіології та інженерів-механіків по електроакустики, алгоритму та програмного забезпечення працюють над створенням досконалих слухових апаратів в центрі розробки в Кітченері (Онтаріо, Канада)
Unitron - міжнародна компанія з пердставітельствамі по всьому світу
21 локація компанії Unitron по всьому світу.
У більш ніж 70 країнах є представництва компанії Unitron по слухопротезуванню.
Стандартизоване виробництво слухових апаратів з постійним контролем якості засновано в Сучжоу (Китай)
Заснування компанії Unitron
Історія компанії почалася на початку 60-х років в Ньюфаундленді, Канада, коли друзі і ділові партнери Фред Сток, Рольф Стротмані і Рольф Домер об'єднали свої таланти і зусилля, щоб сформувати своє перше підприємство з продажу і ремонту радіо. У зв'язку з поганим місцезнаходженням, перед ними постала необхідність активного пошуку нових шляхів розвитку та вихід на ринок з великим попитом. Випадкова зустріч зі знайомим, який свого часу працював на європейського виробника слухових апаратів, зумовила їх долю. Вони дізналися про те, що в Канаді ринок слухопротезування залишався неосвоєним. Після чого була створена компанія Unitron Industries Limited, яка стала єдиним і найвпізнаванішим виробником слухових апаратів. А згодом була перенесена в Кітченер (Онтаріо), де вже були підготовлені кваліфіковані робочі кадри, університети світового класу, і ближче до ринку реалізації. У 1969 році компанія Unitron почала своє завоювання на міжнародному ринку, відкривши офіс в
Німеччині, а після цього, в 1974 році, - в штаті Мічиган (США).
Компанія також почала будувати міцну мережу дистриб'юторів і компаній для більш глобального охоплення ринку слухових апаратів. Рішенням багатьох проблем стало відкриття заводів з виробництва деталей до слухових апаратів по всьому світу. Вже протягом наступних 20 років, компанія Unitron зросла з п'яти співробітників до 150, і розширилася з одноповерхового офісу в Кітченері до об'єкта розміром 27000 футів квадратних, який продовжує бути глобальною штаб-квартирою компанії до сьогоднішнього дня.
Слухові апарати Unitron: історія та технологічний прогрес
На ринку, де технології швидко і безперервно змінюються, інновації та якість обслуговування завжди були головною стороною роботи компанії Unitron.
В той час як багато виробників слухових апаратів були зосереджені на технологічному розвитку, керівництво компанії Unitron вирішило вибрати більш прагматичний підхід. Напротивагу гонитві за інноваціями вони обрали єдину мету: зробити життя людей з втратою слуху кращим. Таким чином, з перших днів свого існування в сучасному світі всі зусилля компанії ідуть на запатентовані технології та поліпшення характеристик товарів з метою досягнення задоволення пацієнта і визнання їх вибору слухових аппаратів Unitron як найкращих. Щоб знайти перше свідоцтво цієї цілеспрямованої інновації, можна повернутися до 1966 року, коли компанія Unitron представила перший слуховий апарат із здатністю перезарядки.
Наступне велике просування відбулося в завушних слухових апаратах BTE 960P і продовжувалося з введенням слухових апаратів US80 для тяжкої і глибокої втрати слуху. US80 став фаворитом у галузі слухопротезування та допоміг відкрити двері для Unitron до міжнародного розповсюдження. Зроблено значне збільшення інновацій, включаючи включення обробки сигналів широкого динамічного діапазону (WDRC) та продукту Sound F/X, щоб допомогти слухопротезистам краще відповідати потребам пацієнтів з легким ступенем втрати слуху; акцент на спрямованості кращого усвідомлення мовлення в шумі; і програмні слухові апарати та комп'ютери як невід'ємна частина процесу налаштування.

Перехід від аналогових до цифрових технологій дав значні зміни і в технологіях слухових апаратів, і в промисловості в цілому. Компанією Unitron були випущені перші цифрові слухові апарати UnisonTM, в яких виділялися технологія Dsp для забезпечення ультранизького енергоспоживання та технології цифрової обробки сигналів (DSP).
Розробки у вирішенні проблем користувачів слухових апаратів
З переходом на цифрові технології компанія Unitron змогла зосередитися на розробках у вирішенні конкретних проблем для пацієнтів:
  • AntiShock
    захист від вразливих інтенсивних шумів
  • SmartFocus
    значне покращення розбірливості мови в шумі SmartFocusTM
  • Бінауральний телефон
    рішення проблеми розбірливого прослуховування бесід по телефону обома вухами
  • SpeechZone
    можливість виявлення та усвідомлення ступеня інтенсивності мовлення оточуючих у всіх середовищах

НагОрОдИ компанІЇ Unitron

В 2014 році, одна з розробок компанії Unitron - серія мініатюрних слухових аппаратів Moxi KissTM була титулована за кращий дизайн нагородою «Red Dot». Таким чином, хоч і багато що змінилося за ці 50 років, компанія Unitron до сих пір вважає своїм основним завданням постійне полегшення життя людей з проблемами слуху та тих, хто про них піклується. І на кожному етапі зростання, компанія nitron, її керівництво та співробітники, партнери та представники служать основній меті - створенню та розповсюдженню високоякісних товарів, які приносять користь клієнтам; створенню позитивних та тривалих відносин; і покращенню якості життя для людей з втратою слуху. 7 разів слухові апарати UNITRON відмічено нагородами міжнародного рівня за дизайн та передові технологічні розробки, які виводять слухові рішення марки Unitron на світовий рівень і дає можливість встановити новий стандарт якості в розробці рішень слуху компанією Unitron.
Міжнародний ріст Unitron частково прискорився через мережу дистриб'юторів, які приносять компанії значний галузевий досвід та визнання на місцевих ринках. Хоча канадська компанія з головним офісом експортувала слухові апарати в країни по всьому світу з 1966 року і до середини 1980-х років мала мережу з 30 міжнародних дистриб'юторів, вона ще не докладала зусиль для розвитку власної міжнародної присутності за межами Німеччини.
Проте 2003 рік ознаменував значну зміну цієї стратегії, оскільки компанія Unitron визначила свої погляди на те, щоб стати глобальною силою на ринку слухопротезування, плануючи побудувати власну мережу компаній, щоб обслуговувати та підтримувати кожну місцеву марку.

"Безпосередня присутність на ринку є ключовою стратегією зростання", - каже Брюс Браун, віце- президент Unitron Global Marketing. "Завдяки віддаленій команді на місцях ми можемо краще розвивати нашу ринкову позицію, керувати своїм посланням місцевим слухопротезистам, а найголовніше відповісти безпосередньо на місцеві потреби. Місцеві бюро спрямовавують нас на цих ринках, від того, що ми робимо як компанія, до продуктів, які ми розробляємо та до бренду, з яким ми хочемо спілкуватися"
Тільки за один рік, починаючи з 2004 року, компанія відкрила п'ять центрів у Великобританії, Франції, Нідерландах, Австралії та Новій Зеландії, розширюючи свою діяльності у Європі та на азіатському ринку. Агресивна траєкторія росту тривала до 2009 року, коли в Норвегії, Данії, Швеції, Південній Африці, Бельгії, Іспанії, Колумбії та Південній Америці були створені додаткові центри. Наявність Unitron як основного бренду в Sonova Group (компанія приєдналася до Sonova в 2000 році) також допомогла спростити зусилля з інтернаціоналізації. Материнська компанія змогла допомогти Unitron у розширенні своєї інфраструктури, що надає розширення, спільну сервісну підтримку, а в деяких випадках і кваліфіковані кадри, які приєдналися до команди Unitron.
Дистриб'ютори третьої сторони також відіграли важливу роль Unitron у пропагуванні міжнародного зростання за цей час, що сприяло успіху компанії майже у кожній країні, в якій вона обслуговується, і дозволило їй вийти далі і за рамки своєї здатності обслуговувати та відповідати вимогам споживачів.
Модель об'єднання груп-компаній , які працюють на місцевому рівні дійсно працює на користь партнерів та клієнтів. З часу початку процесу глобалізації у 2003 році обсяг продажів збільшився в чотири рази. Значне зростання цього показника пов'язано з успішним відкриттям місцевих офісів.
Незалежно від нашого розташування у всьому світі, компанії-партнери та їх співробітників об'єднує спільна мета - надавати винятковий досвід клієнтам на основі надання послуг та продуктів, які дійсно покращують життя людей з вадами слуху. Тому запрошуємо Вас набратися мужності, довіритися нашим професіоналам та відвідати наш центр слуху чи звязатися з нами зручним для Вас способом за вказаними Контактами